کد خبر: ۱۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان و خط امام و رهبری می‌گوید: اصلاح طلبان تندرو دنبال کاری هستند که بتوانند این اصولگرایان را با آقای روحانی به درگیری شدید و خون و خونریزی بکشانند.

محمدرضا باهنر در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین با اشاره به عملکرد دولت حسن روحانی و حمایت اصلاح طلبان از آن در دوران انتخابات و حالا برائت جستن آنها از این دولت گفت: اگر بخواهیم با همه وجود عوامل محیطی به عملکرد دولت نمره دهیم، نمره این دولت از نظر من  نمره ردی نیست؛ اما یک زمانی است که آدم دولتی را در نظر می گیرد که با رفتار خود می تواند عوامل محیطی را هم تغییر دهد.

>>>در همین رابطه بخوانید؛

باهنر: تصویب عدم کفایت سیاسی روحانی توهم است/انتخابات ۱۴۰۰ اصلا قابل پیش‌بینی نیست

وی ادامه داد:  درابعاد مختلف با شرایط مختلف می شود به دولت آقای روحانی نمره های متفاوتی داد. اما یک نکته ای که الان وجود دارد این است که تعدادی از اصلاح طلبان از آقای روحانی حمایت کردند و الان در مقابل او ایستاده اند و او را تخریب می کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: تحلیل من این است که اتاق فکر اصلاح طلبان تندرو دنبال این هستند که با اصولگرایان تند هم جهت شوند(من نمی گویم می نشینند و باهم مذاکره میکنند و توطئه می کنند) بلکه به نظر من اصلاح طلبان تندرو دنبال کاری هستند که بتوانند این اصولگرایان را با آقای روحانی به درگیری شدید و خون و خونریزی بکشانند.

باهنر در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعاتی در این زمینه دارید؟، گفت: خیر اصلا. این تحلیل من است. به نظر من اصلاح طلبان تند خیلی تمایل دارند که مجلس یازدهم عدم کفایت سیاسی آقای روحانی را فعال کند چون فکر می کنند در این قضیه خودشان می برند.

وی خاطر نشان کرد: یعنی هم از حسن روحانی اعلام برائت می کنند و هم فکر می کنند که اصولگرایان میخ را به سنگ می کوبند و این برای آنها امکان پذیر نیست. بنابراین هم اصولگرایان باید دقت کنند و هم اصلاح طلبان ناجوانمردی نکنند، چون بالاخره مدتی را با آقای روحانی کار کرده اند و اینکه آخر دوره بخواهند بازی را بهم بزنند تا بتوانند فرار به جلو داشته باشند و فرافکنی کنند، ناجوانمردانه است.

۲۷۲۱۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار